Så lite tid, så mycket att göra

2011-08-29, kl 18:15:37 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jag vet att jag lovade bilder från kryssningen men jag hinner faktiskt inte idag heller, ska strax ner till jobbet nu och måste hinna med massvis innan det. Jag vet att jag är supertråkig när jag bara jobbar hela tiden och bloggen får inte lika mycket tid längre, men det blir ju snart ändring på det. Sista natten att jobba blir det 19:e september och sen är jag hemma igen.

Kommer säker bli en jätte tråkig väntan på pyret men då har jag iaf tid att blogga och överösa er med inlägg om hur tråkigt det är att sitta hemma, bered er på lite förändring här inne och mig för att ni läsare kommit i andra hand ett tag nu men ibland måste det bara bli så.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<