Så blev det med den vilan

2011-08-01, kl 14:26:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Jadie 2011

Var inne på mitt sista viktiga samtal innan benen skulle slängas upp och då ringer mobilen, det var dagis som ringde och berättade att Jadie fått ögoninflammation så det var bara att knata upp och hämta henne. Får väl helt enkelt försöka vila när Jonny kommer hem från jobbet istället, farmor Yvonne kan som tur är ha Jadie i morgon och på onsdag skulle hon ju vara hemma ändå. Hoppas det har gått över tills på torsdag så vi slipper vara hemma, vi behöver verkligen jobba nu eftersom vi är inne på ny månad.

Så typiskt att kidsen ska bli sjuka när vi jobbar som mest, när vi är lediga då är dom minsan pigga och glada hela tiden. Så kan det vara, ska mysa med min lilla sjukling nu och försöka ta det lugn så gott det går. Fogarna spökar och jag är trött så jag kunde dö men vi myser lite i soffan och dricker saft.

Pappa kom hem för vi längtar efter dig, kom innan sommaren har tagit slut...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<