Påväg hem igen

2011-08-28, kl 16:21:55 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Mitt internet vill inte alls samarbeta med mig känner jag så bilder osv får ni snällt vänta på tills i morgon eller ikväll, kryssningen var helt fantastisk och jag hoppas verkligen det blir en nästa år med. Mina hormoner har ställt till det för mig på kryssningen (jo jag får skylla på dom, det får man alltid haha) Först missade vi minglet för jag var helt säker på att det började en timme senare än utsatt tid och sen vann jag en skit bra tävling som jag inte kunde använda mig av vinsten i. Men mer om det när jag kommer hem, nu ska jag andas ut i bussen lite.


Kommentarer
Från: Fnulan

Hoppas att det var skönt att komma hem =)

2011-08-29, kl 03:17:53
URL: http://fnulan.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<