Det går bra nu

2011-08-23, kl 22:09:25 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Gravid med Harley

Ännu ett barnmoskebesök avklarat och mitt blodtryck ligger på en bra nivå nu igen 130/70 blev det idag och är alltså inget att oroa sig över, en annan sak som känns bra är att den totala viktökningen under hela graviditeten än så länge ligger på 3,8kg. Känns bra att det inte bara sprungit iväg uppåt igen trots att jag dricker cola nu då kaffe helt enkelt vänder och kommer upp innan det ens landat i magen.


Kommentarer
Från: Rebecca

Hejsan! Hittade hit från nilssonpettersson.blogg.se, ja hennes gravidlista. Jag är också med där så var ju tvungen att kolla in vilka ni andra är. :)



Jag känner igen detdär med kaffet, har inte kunnat druckit en kopp sen start av graviditeten dock så har jag nu i v.29 börjat känna att det doftar gott igen av kaffet, blivit sugen på en latte osv men inte vågat dricka ifall att jag skulle få upp det igen. ;)



Nu ska jag kika runt lite här hos dig. :)

2011-08-24, kl 12:34:16
URL: http://geshiia.blogg.se/
Från: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Drömmar kan vara bra knäppa ibland :))

2011-08-24, kl 13:15:12
URL: http://endenise.se
Från: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg :) like it sötnos'

2011-08-24, kl 13:28:09
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Från: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-24, kl 13:35:30
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Från: hårdsrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen

Åh vad skönt de måste vara att allt varit okej :) och fortfarande är ! :)

ja, samma här, blir nog en grabb denna gången tror vi på ;) Och nästan alla andra också för den delen. haha :P Såg att du också fick din senaste dotter nästan samtidigt som jag fick min och att vi båda har nästan samma bf datum nu så vi är väldigt lika där eller nära :)

2011-08-24, kl 16:01:16
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<