Det blev en mys morgon med

2011-08-03, kl 07:21:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Som vanligt vaknade jag på tok för tidigt men det gör inget för nu har jag hunnit muscha runt och plockat lite disk, tagit ett låååångt skumbad och ätit lyx frukost. Det fick bli nyponsoppa och mackor med rökt kalkon, tomat och gurka, det kallar jag lyx här hemma iaf. Brukar ju inte ens äta frukost eftersom jag mår så illa men nu när jag fick ta lite tid på mig gick det minsan ner.

Nu ska jag klä på mig lite för om en timme ska jag vara hos barnmorskan, älsklingen skulle köra mig men eftersom jag ändå är uppe så tidigt kan han få sova vidare. Det behöver han på sin lediga dag tycker jag, har inte riktigt hjärta att väcka honom när han bara har en ledig dag í veckan.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<