Det är väl dags att hoppa i säng nu då

2011-08-27, kl 01:18:16 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Har haft groteskt ont i magen ikväll bara för att jag varit trött och velat sova, nu verkar det iaf ha gett med sig så nu ska jag hoppa i säng. Det är väl resenerver som spökar antar jag men det är ju så typiskt när man faktiskt är trött att man ska få magknip hela tiden, nej nu blir det iaf sängen.

Kommer ta med mig datorn men ärligt talat vet jag inte om det blir tid för att blogga så hör ni inte av mig i morgon så får ni snällt vänta på alla smaskigheter från kryssningen tills på söndag kväll, vi ses i morgon alla bloggmammor!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<