Barnmorskebesöket

2011-08-03, kl 09:29:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Harley

Det gick nästan jätte bra hos barnmorskan, allt var jätte bra förutom att jag har för högt blodtryck nu igen (hade det med Bella med). Jag ska ta det lugnt och vila mycket nu men det är ju lättare sagt än gjort, dels för att jag jobbar mycket, pluggar och har barnen att tänka på men även för att jag mår så förbaskat bra. Det är banne mig inte lätt att ta det lugnt när man mår bra, men jag får väl försöka. Ska tillbaka om en vecka redan för att kolla blodtrycket igen och då får jag väl hoppas på att det ser lite bättre ut.

Spelade in pyrets hjärtljud på mobilen för att Jonny och ni skulle få höra, det dumma är bara att jag har inget program att spela upp det i på datorn och jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att lägga upp det bloggen. Är det någon av er som vet det?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<