Är det så svårt att skilja på ditt och mitt?

2011-08-20, kl 07:47:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

För några veckor sedan skulle jag värma MIN panpizza på jobbet som jag hade i frysen, men jag fick visst gå hungrig den natten då någon annan tyckt att det var okej att äta upp den. Inatt skulle jag ta mig en kopp av MITT the som stod i skåpet, hade ju faktiskt ett halvt paket kvar...

Trodde jag för där fanns inte en ynka the påse kvar, inte ens ett tomt paket stod och väntade på mig. Idag när jag gick från jobbet lämnade jag yoggi i kylen men eftersom folk verkar ha svårt att hålla reda på vad som är vems lämnade jag även en lapp på min Yoggi där det stod SARAS!!!, är väl bara att hoppas på att personen som inte kan skilja på ditt och mitt är läskunnig iaf.


Kommentarer
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Och likt förbannat finns det de personer som vägrar komma ihåg sina saker i kylen, vilket gör att man får fina "odlingar" av kvarglömda saker.



Selektiva minnen? Ditt, mitt eller mitt som jag inte känns vid längre för att det är för jobbigt att röja upp?

2011-08-20, kl 11:19:12
URL: http://skrotmamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<