Äntligen hemma

2011-08-03, kl 21:08:16 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Vila mycket var det ja, undrar om en dag på Ullared räknas som vila? Nu slänger vi oss i soffan och andas ut både jag och Jonny men jag lovar att bilder på dagens shopping kommer, men först ska vi som sagt andas och kolla på film.

Kika lite på den nya vagnen med, i lööööve it! Den är helt fantastisk och i superbra skick, tror den är 11 år gammal och ser ut som ny. Dom senaste åtta åren har den bara stått hos förra ägaren (hon hade helt bedårande trillingflickor), ändå är den så fräsch. Blev glatt överraskad när vi hämtade den måste jag säga för jag trodde den skulle se sliten ut även att den inte gjorde det på kortet vi fick, funderar faktiskt på att sälja vår syskonvagn nu. Går ju ha denna som syskonvagn med så får vi lite mer plats här hemma men det ska kluras på en stund till.


Kommentarer
Från: jonna

om du ska sälja din syskon vagn så är ja intreserad, skulle va skoj me en blå del till viktor o den rosa till filippa. kram

2011-08-03, kl 22:11:49
URL: http://johannablomberg.blogg.se/
Från: Anonym

Vad roligt! Vilket kap :D

2011-08-03, kl 23:23:59
Från: Caroline

Ska bli kul att se vad du har köpt!

2011-08-04, kl 09:37:24
Från: Veronica - mamma till Theo och Tim

Den var ju super fin =)

2011-08-10, kl 10:16:18
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<