Äntligen hemma

2011-08-14, kl 20:03:32 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Efter sju nätter på jobbet ska det bli otroligt skönt med en natt hemma brevid min älskling i sängen, inte för att man blir helt ledig ändå. I morgon blir det nämligen en hel dag i skolan för min del, har massa uppgifter att göra som jag inte kan göra hemma då boken till uppgifterna bara finns i skolan. Ska verkligen försöka bli klar med de flesta i morgon så jag slipper ta fler dagar i skolan, mycket skönare att sitta hemma och trixa med det även om det blir mer gjort i skolan.

Nu blir det kvällsmys med älsklingen och filmen Trassel.


Kommentarer
Från: Sarah

Den filmen är riktigt bra :D

2011-08-14, kl 22:05:12
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<