Svar från frågestunden

2011-04-27, kl 23:55:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Frågor och svar

♦Vilket kön hoppas du att bebisen är eller har du ingen skillnad?
Jag hoppas på ett friskt barn, sen spelar det faktiskt ingen som helst roll om det blir en pojke eller en flicka.

♦Hur många barn skulle du vilja ha? Om det enbart var du som skulle välja antalet barn och det skulle vara en självklarhet att bli gravid.
Fyra eller fem som det ser ut just nu men det kan ju ändras med tiden

♦Är du fortfarande med i den där viktminsknings-grejen? Jag är inte så insatt om det är okej att gå ner i vikt trots att man är gravid.
Nej jag är inte med i jnyttXtra längre, jag fick inte vara med mer iom min graviditet. Med tanke på att min övervikt är på rätt många kilon så är det helt okej att gå ner i vikt under graviditeten, man ska ju inte banta eller så men det gjorde jag aldrig utan det var nyttigare mat och mer motion vilket är helt okej eller jätte bra kanske jag skulle säga. Men jag och min barnmorska tyckte inte det skulle vara några problem medans JnyttXtra var övertygade om att jag inte kommer gå ner något mer nu, det är ju deras åsikt även om jag inte håller med dom. Sen förstår jag däremot att det ser lite dumt ut i tidningen att skriva Sara har gått ner xx kilo när jag är gravid, men det är som det är. Hellre ett litet hjärta till än att vara med i en tidning så det gör mig inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<