Shopping

2011-04-05, kl 13:01:18 | Kommentarer: 8 | Direktlänk | Shopaholic

Jag orkade faktiskit inte ta kort på allt men här kommer lite grejjer vi köpte.

Tredje graviditeten har jag äntligen köpt lite mamma kläder

lite vanliga linnen och koftor till mig med

Nya lampskärmar eftersom Bella eldat upp våra gamla och sängkläder till barnen

En amningskudde, så som jag saknat en amningskudde när Bella och Jadie var små så var det verkligen på tiden att köpa en nu

Hinner man inte gå till gymet så får man väl fixa ett mini hemma gym med dansmatta och boxningshandskar, sen köpte vi nackstöd till kidsen att ha i bilen och en liten plånbok til Bella

Ett nytt skötbordsunderlägg eftersom det gamla är så sunkigt

Kläder till kidsen, mestadels Bella då eftersom hon växt ur förra sommargarderoben

En skjorta till Jonny

En rutschkana, toalett sits och pall till kidsen


Och lite annat smått och gott

Sen köpte vi ju massa annat med som vi inte tog kort på trosor, strumpor, kalsonger, munktröjjor och t-shirts till Jonny. Sen antar jag att ni inte vill se bilder på mina leggings som ändå bara är svarta och alla paket med bindor jag köpt haha, sen har jag givetvis inte tagit kort på det som ska ligga i goodiebagsen som ska lottas ut här på bloggen.


Kommentarer
Från: Caroline L

Jävlar vad du har handlat! Tur att ni köpt en riktig bil, VOLVO! Många fina kläder och grejer. Blir lite avis på tjejernas sängkläder:)

2011-04-05, kl 20:52:42
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Haha ja det blev ganska mycket nytt och det värsta är väl att jag hade kunnat köpa lika mycket till :P

2011-04-06, kl 07:49:05
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Linda L

Vad kostar det att handla där? (bor i Norrland och kommer väl aldrig ta mig dit :) För mig som inte varit dit känns det som att bara det på bildernas skulle betyda en 5000kr, eller är det verkligen sååå mycket billigare än vanliga affärer??



Finns det mycket inredningsprylar där?

2011-04-06, kl 09:41:58
Från: Lena

Vilken snygg tunika. Vad fick du ge för den där? har dom mammaklädes avdelning där? Måste jag missat

2011-04-06, kl 17:51:44
Från: Anonym

Linda: det är verkligen jätte mycke billigare där! de ha leksaker som fischer price å sånt me å de kan skilja flera 100 på en grej där å en här hemma :)

2011-04-07, kl 15:44:43
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Anonym

Linda: Det beror ju lite på vad man öper, denna gången gick det ju på ett par tusenlappar men nu köpte vi ju lite dyrare grejjer med som dansmattan amningskudden osv. Annars kommer man undan jätte billigt, kidsens nattlinnen och strumpbyxor gick typ på 20kr styck. De flesta plaggen ligger under hundralappen speciellt barnkläder tycker jag är perfekt att handla där :)

2011-04-07, kl 16:34:50
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Lena: Ja dom har en avdelning där nere med mamma kläder men jag brukar aldrig hitta något men nu fanns det typ inget och det som fanns var snyggt :)

Tror jag gav en hundting för varje tunika.

2011-04-07, kl 16:36:53
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: alexandra mamma till tove

vad mycket fint du handlade.. tunikan var ju supersnygg..



får man fråga vad rutchkanan kostade??

2011-04-08, kl 08:22:09
URL: http://axdal.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<