Oj tjena va stressigt det blev

2011-04-09, kl 17:03:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jag kan börja med att tala om att provet gick jätte bra och var klart godkänt igår, vi hade tänkt att bara mysa och ta det lugnt igår men istället blev jag inringd till jobbet. Inte mig emot att jobba och få lite extra pengar, speciellt inte på bästa stället kavla, men i morse när jag la mig var allt gröt i huvudet. Gravid och illamående, panikslagen inför provet och att vara uppe i 24 timmar var ingen bra kombo.

Idag fick jag iaf sova några timmar men sen var det dags för kalas för stora tjejen Bella som ju fyller år i veckan, nu har hela släkten åkt och strax ska vi äta lite middag med fröken Novalie och Michelle. Lovar att lägga upp bilder från kalaset men det får bli i morgon för ikväll blir det tillbaka till jobbet igen.


Kommentarer
Från: Caroline L

Oj vad stressigt du har det! Tur iaf med provet, minns min prov-ångest trots att 10 år gått sen utbildningen, usch vad vidrigt det var:(

2011-04-09, kl 21:40:51
Från: maria

vad kul att provet gick bra! kul o se en annan mamma som studerar =)

vad läser du till?

2011-04-10, kl 16:30:17
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<