Just nu vill jag bara sova men det går ju inte

2011-04-12, kl 07:13:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Just nu hade jag velat sova och göra så hela dagen men det går ju inte förrens jag foxat barnvakt tills i morgon, åter igen så börjar Jonny jobba innan jag slutar och ingen verkar vilja sova här. Kidsen sover ändå den tiden men jag vill inte lämna dom helt ensamma nästan två timmar, dom kan ju vakna bara så där fast dom inte gör det annars. För den delen kan det ju hända mig något och då kommer det ingen till mina små trollungar på flera timmar så nej, never, aldrig att jag skulle låta dom vara själva fast dom sover.

Blir väl till att klura vidare och muta någon med rikedomar för att sova här, känner att vi skulle behöva en inneboende för att slippa tänka på detta. Ingen som vill sova på vår soffa gratis några månader? Inte det? Nehepp, trodde inte det heller...


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

No no no, man ska ALDRIG lämna ett barn obevakat så länge. Hemska tanke!

2011-04-12, kl 09:21:50
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<