Bilen är våran

2011-04-01, kl 17:15:59 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Idag har vi varit och betalat bilen så nu är den våran och vi slipper lämna tillbaka den till pappa någonsin igen, en sak har vi lovat bara och det är att syster ska få övningsköra med våran bil nu då eftersom pappa inte har någon längre. Men då får ungjäveln rent ut sagt bli lite trevligare, hör du det Mimmi!

Nu sitter jag hos mamma och sniker till mig lite mat eftersom vi blev av med så mycket pengar idag så tyckte jag att hon kunde bjuda på det, Jonny jobbar och plockar upp oss här när han slutar. Nu börjar det banne mig lukta gott här så det är bäst jag slutar blogga och börjar äta istället.


Kommentarer
Från: Caroline L

Vad härligt med bilen, det ger sån frihet att kunna åka när man vill:)

2011-04-01, kl 22:18:31
Från: jennie

Grattis till er=) o grattis till bilen underlättar så mycket med egen bil :)

2011-04-02, kl 17:16:04
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<