Att det ska vara så himla mycket att göra innan man kan sova

2011-04-14, kl 07:37:08 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Först ska kidsen upp och ha frukost och sedan är det vidare till dagis, tror faktiskt det blir en dusch innan jag hoppar i säng med. Pratade med mina underbara arbetskamrater inatt om att jag inte har något att skriva på bloggen när jag jobbar mycket men dom tyckte jag kunde ta kort på en skitblöja och slänga upp här haha, sen kunde jag ju berätta vad jag gör på jobbet med och jo jag kan ju tala om att jag hade hela armarna täckta med kiss inatt och det var väl höjdpunkten på jobbet ungefär...


Kommentarer
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Låter ju riktigt trevligt det där, men jag vet hur det är inom vården - haha =)

Förresten, jag joinar nog preggoklubben igen du ;)

2011-04-15, kl 11:33:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Mitt namn är Marie

Hej hej.



Jag har tätt, dock inte lika som du. Ville bara säga hej :) Roliga och intressant blogg:)

2011-04-15, kl 18:31:14
URL: http://mittlivinteditt.bloggplatsen.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<