Vinnare

2010-09-01, kl 12:27:07 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Vinnare tävlingar

Slänger upp vinnarna lite fort innan det är dags för film igen, Cdon's on demand ligger mig varmt om hjärtat just nu. Så otroligt smidigt att slippa gå iväg för att hyra film, bara att lägga sig ner i soffan och klicka på några knappar. Nehe nu ska jag sluta babbla och presentera vinnarna för er.






Det är alltså Edwins mamma som är vinnare i Babylooba tävlingen och Alexandra i MyHeart tävlingen, Ett stort grattis till er och ett jätte stort tack till Babylooba och MyHeart som sponsrat med så fina priser.

Till vinnarna: Mejla mig era adresser på [email protected]

Och till er som inte vann: Sura inte redan efter att jag kollat klart på filmen kommer en ny tävling upp, en super tävling om jag får säga det själv. Sen finns det ju redan nadra tävlingar igång som ni hittar i kategorin tävlingar på vänster sida.

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Nina

Halloj!

Nellie ville vara med och tävla om dina filmer men hennes inlägg hamnade(två ggr) på ett inlägg om några örngott tror jag, den tävlingen var avisst avslutad....hrmm

Hur gör djur?

2010-09-01, kl 13:30:35
Från: Veronica - mamma till Theo

Grattis till vinnarna! =)

2010-09-01, kl 14:14:23
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Nina jag vet inte vad som är felet för det har strulat ända sedan igår att det hoppar över mellan just dom två inläggen, varken länkar eller kommentarer verkar funka som det ska. Men nu har jag tagit bort det nlägget helt om "örgotten" så nu borde det ju funka tycker jag :)

2010-09-01, kl 14:25:23
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Åh vad glad jag blir!!

Supervinst :) Mailar dig direkt...

Kram

2010-09-01, kl 14:26:03
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<