Vår soffa är livsfarlig

2010-09-14, kl 10:24:11 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Ja den är verkligen det! Jag skulle ju lägga upp en ny tävling igår och allt men istället så stendäckade jag på soffan, man somnar alltid så gott där. Men vi får göra det idag istället, är ni nyfikna på vad det är för tävling? Det är ni säkert men först vill jag bara berätta lite om vår kväll.

Jag och Jonny fick ju som sagt mysa lite ihop innan jag somnade på dagen och det händer aldrig annars, så vi fick mersmak och bestämde oss för att mysa till en film efter att barnen hoppat i säng. Jag trodde dom skulle va lugna och bli trötta fort eftersom båda två badade igår, det brukar liksom lägga sig ett lugn över dom efter badet. Otroligt mysiga och till ro blir dom alltid efter badet vill bara sitta hos oss och bläddra i böcker mysa och så där sen somnar dom fort efter det. Men inte igår inte, dom blev  istället helt speedade och bestämde sig för att va vakna och leva rövare 2 timmar till så vårt mys fick allt vänta.

När barnen väl hoppade i säng så kollade vi på the stepfather, fördelen med att va tillsammans med en liten spinkig sak är man kan ligga ner i soffan båda två och ändå få plats. Jonny höll om mig under hela filmen och det är så otroligt mysigt sen blir man ju väldans trött av att ha det så bra, så fort eftertexten började rulla så tvärdäckade jag i soffan och där låg jag sen. Vaknade efter en stund och förflyttade mig in i sängen men hade inte en tanke på att lägga upp tävligen eftersom det var mitt i natten då.


Kommentarer
Från: Miaa

Hej, jag hittade ganska nydligen din blogg då jag även hittade till din tävling. Tycker om att läsa den och jag har en liten fråga bara. Hur var det för dig att föda barn så tätt inpå? Hur upplevde du det och hur var det kroppsligt?



Blir tacksam för svar. kram Miaa.

2010-09-14, kl 11:05:11
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<