Vad ska jag göra nu, vad ska vi göra nu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nu?

2010-09-15, kl 07:56:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Ja vad ska vi göra nu? Jag ska iaf vänta på att lilla familjen här hemma vaknar och medans jag väntar på dom så ska jag piffa till mig med lite make-up, när dom har vaknat ska vi bege oss till A6 och köpa en födelsedags present till Jonnys bror som vi eller inte vi Jonny och barnen ska fira på lördag. Jag ska jobba så jag sover hellre lite. Efter A6 blir det en tripp till öppna förskolan och efter det traskar vi hem till mamma och tar oss en kopp kaffe. 

Funderar på om man även ska åka hem till pappa en sväng och se om han har en sekund över till oss, vi ses ju inte överdrivet ofta så det gäller att passa på medans man ändå är igång. Eftersom vi inte träffas så ofta så är Arabelle lite rädd för pappa ibland och det skär så i hjärtat på mig när hon gråter så fort hennes morfar kommer i närheten, i somras gick det jätte bra och hon var riktigt förtjust i pappa och satt och mös länge och väl i hans knä när vi var där. Då var vi ju där lite oftare men nu känns det som vi gått tillbaka ett steg för hon blir lätt ledsen nu igen, ibland går det bra om hon bara får klappa mustachen innan han börjar prata så det är väl den hon är rädd för. Men det funkar ju inte alltid heller annars hade det ju bara varit för pappa att raka sig, fast jag måste säga att pappa ser väldigt mesig ut utan mustach haha.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<