Trollungens utslag är nog på väg tillbaka

2010-09-18, kl 15:27:04 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle 2010

Arabelle är precis röd på hakan och jag tror det är hennes utslag som håller på att blomma upp igen, det känns precis fnasigt som om hon skrapat upp hakan med det borde vi ju märkt tycker jag. Aja hon verkar inte ha speciellt ont utav det och jag har smörjt det lite nu så jag hoppas det blir bättre. Har märkt att hennes röda prickar kommit tillbaka lite smått på kroppen och dopm kom när hon var förkyld så snart smäller det säkert till så är hon precis full av dom igen.


Kommentarer
Från: JESSI FOX

... när man läser inlägget bör man inte skratta....



men jag kan inte låta bli för hon är så jävla söt man vill bara nypa henne i kinderna! hahahaha

2010-09-18, kl 16:23:48
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Från: Anonym

Kan de inte vara sånna där köldeksem eller vad det heter? Sebastian ha haft sånt på kinderna 2 år i rad.

2010-09-19, kl 08:33:29
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<