Den här var ju rolig :)

2010-09-20, kl 07:42:09 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Den här listan hittade jag på en annan blogg för några dagar sen, kommer dock inte ihåg på vilken. Men kan ni inte svara på frågorna? Det skulle va så roligt och se om ni "lärt känna mig" i bloggen.


1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Tror jag på gud?
4. Min ålder?
5. Födelsedag?
6. Hårfärg?
7. Ögonfärg?
8. Har jag några syskon?
9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
13. Några speciella talanger?
14. Vilken är min favoritfärg?
15. Vilken är min favoritmat?
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
17. Något annat du vill säga mig?

~Kan du svara på några av dessa frågor?~


Kommentarer
Från: Ewa

1. Familjeliv har jag för mig

2. Oj jag har för mig att du gör det men vet inte

3. Verkar inte så

4. Lite över 20?

5. Sånt e svårt att komma ihåg

6. Just nu, svart

7. Gröna va?

8. Vet ej

9. Umgås med kidsen?

10. Det e säkert olika

11. Tror inte du e blyg

12. Lite rebell tror jag nog

13. Lustiga miner? haha

14. Skulle gissa på blå

15. Ingen aning

16. Knasig, rätt söt och säkert den bästa mamman till dina barn

17. Haha, hej?

2010-09-20, kl 07:53:38
URL: http://www.ewakarlsson.net
Från: sandra

Va fin du va i blont hår =)

2010-09-20, kl 08:49:52
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Från: Michelle

Haha jag måste prova :D



1. Det va inte så svårt med tanke på vår relation!

2. Röker? Som en borstbindare..

3. Hell no

4. Snart fyllda 21

5. 19 december

6. Varierar från dag till dag, igår var det iaf svart

7. Typ gröna

8. En hel och en fd styvis

9. Haha blogga??

10. Sånt dom spelar på bandit rock bland annat

11. Jag skulle nog vilja kalla dig en blanding. När du är förbannad är du framåt, men om det gäller att ringa nånstans är du en pussy

12. Du har ju varit om inte annat.

13. Talanger? Ehm, öö, mjo, nej jag vet inte..

14. Svart och rött?

15. Det måste ju utan tvekan vara donken! Eller tacos..

16. Arbetsnarkoman, en bra vän med hett humör

17. Är du vaken Lars?

2010-09-21, kl 15:36:54
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<