Så var skolan avklarad idag med

2010-09-22, kl 12:29:57 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Plugghäst

Har precis kommit hem från skolan nu och har validerat en kurs till så nu är det bara en inlämningsuppgift kvar i den med, kommer klara av 600 poäng denna terminen och det känns gött som fan. Funderar på om vi ska ta en sväng ner till öppna förskolan med innan jag sätter mig ner med mina uppgifter, båda barnen är ju uppe nu ändå så det blir ju säkert itne mycket gjort. Om dom får leka av sig där nere en stund så kanske dom behagar sova en stund efter det.

Lustigt att alla de som inte håller med mig och skriver diverse dumma saker ang mitt inlägg om de som skäms över att va svenskar är anonyma, ni som också skriver "frågor" i era dumma kommentarer behöver inte vänta på ett svar för jag lägger inte ner någon tid på er när ni inte ens kan bemöda er med att löämna en majladress!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<