paket och jobb

2010-09-10, kl 19:32:26 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Nu ska jag gå till jobbet igen, känns gott att komma dit. Lillskrutt har itne sovit idag heller men så fort jag är ledig ska vi helt enkelt köra fem minuters metoden med henne som vi fick göra med Arabelle när hon sov vägrade under en period.

Fick ett underbart paket idag på posten med men jag hinner inte visa det innan jobbet, men snart så.

Ha en underbar natt nu!

inte för att bilden har något med texten att göra men jag bara älskar mina gröna ögon.


Kommentarer
Från: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

fina :)



bara kul med frågor.

jag skulle gärna vilja planera ett barn till nu. men vi har många drömmar på gång och vi vill flytta till hus och så. och för att vi ska kunna göra det så måste ja ut och jobba snart. så hade det itne vart för det så hade vi nog kört på tätt igen. men nästa barn kommer nog inte om så många år :)



ha en toppen helg!

kram

2010-09-10, kl 23:36:58
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<