Natta dags

2010-09-01, kl 02:12:36 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Kan inte påstå att jag varit vaken speciellt länge men nu är det dags för sängen igen, sov ända till halvsex på kvällen men det känns som jag varit uppe i flera dygn ändå. ikväll har mina hundtofflor min rosa fluffiga morgonrock, Nezeril, Strepsils, Alvedon och the varit mina bästa vänner. Hoppas verkligen jag blir frisk snart för jag pallar inte va sjuk mer.

Dagar som denna måste man ju bara älska cdon.com's on demand tjänst, vi har hyrt två filmer direkt till datorn och kollat på. Inte ett öre har vi betalt heller för jag fick en kod att hyra en gratis film på sist vi beställde filmer och den andra filmen vi kollade på var gratis. Det fick iaf bli From Paris with love & Be kind rewind.  Nehe god natt säger jag nu, i morgon publicerar jag två lyckliga vinnare i tävlingarna som avslutades ikväll.

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Millah

Hoppas du blir frisk och sov så gott.. Kramar

2010-09-01, kl 02:33:16
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: amanda - mamma till Neliah

hej!

gå in på www.buzzador.se och bli medlem och få chansen att testa gratis grejor till din bebis.

och där det står vem som bjudit in dig skriver du amandaida ;)

2010-09-01, kl 09:07:56
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<