Mina tuffingar

2010-09-03, kl 18:37:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Shopaholic

Vi har ett parasol att sätta på vagnen och det funkar jätte bra så barnen inte bränner sig i huvudet, men när det kommer till att inte få solan i ögonen så är det helt värdelöst. Men kan vinkla på hundra olika vis men barnen får solan rätt i ögonen ändå, det problemet är över nu för det har jag löst. Mina tuffingar har nya brillor nu, det bästa är att dom tycker om dom. Var lite nervös över att dom skulle rycka av sig dom men icke sa nicke, Jadie kunde inte bry sig mindre över att det sitter något i ansiktet på henne och Arabelle blev så glad så jag nästan tappade hakan. Hon bara log och skrattade och ställde sig och posade med brillorna på.

Mina tuffingar med sina nya brillor


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<