Men för helvete!

2010-09-04, kl 07:26:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Man måste fan tänka längre än vad näsan räcker fattar du inte det? Jag skiter fullständigt i om du tar illa vid dig om du läser detta för mina barn är viktigare för mig än du någonsin kommer bli, tänk dig för förhelvete! Det är inte meningen att jag ska ha en klump i magen varenda gång du är i närheten av dom, jag är trött på detta nu. Det räcker inte med att säga förlåt för att man gör allvarliga fel upprepade gånger och sen förvänta sig att det ska va bra igen, du vet precis hur jag funkar. Jag är långsint som fan och samlar ihop vartenda litet misstag du någonsin gjort och en vacker dag då rinner det över om det inte blir ändring nu och jag kan lova dig att du inte vill va med den dagen det händer...

Veckans blogg


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<