Massa massa saker

2010-09-08, kl 01:34:52 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Shopaholic

Jag orkade faktiskt inte fota allt men här är ganska mycket av det iaf, av uppenbara själ kunde jag ju inte fota allt heller då mycket är julklappar till människor som läser bloggen.

Hem
2pkt Skinka
2pkt Korv
2pkt makrill
1pkt kalkon
1påse chips
1påse ostringar
3 påsar mini marshmallows
1pkt Arraksbollar
6 olika kryddor
2 pkt våtservettar
1 trepack tändare
kaffefilter
hantlar
sugrör
mikrofiber mopp
bakplåtspapper
sparbössa
4pkt fryspåsar
papperstallrikar
4 pelles pizza
2 dip mix
plastfolie
flaskställ
julpapper
doftblock
2 filmer
24 pkt våtservetter (skötväske size)

Till mig
5pack kollegieblock
hopprep
2pkt makeup servetter
2 ansiktsmasker
nail art stickers
lösnaglar
3 nagellack
underkläder
make up pensel
träningsbyxor
mysbyxor
(slapp i soffan) haremsbyxor
hårinpackning
rakgel

Jonny
Hörlurar
Julklappar

Arabelle
Kläder
Julklappar
Toffsar

Jadie
Kläder
Julklappar
2 dregel skarfs
Sänglampa

Det ser ut som jag är väldigt ego på den här listan men det är inte så, har köpt massa saker till både barnen och Jonny i julklapp. Sen har jag köpt julklappar till några andra i släkten och till lite vänner, usch det är nästan så man får dåligt samvete när man skriver det såhär men jag vet ju själv att allt inte står med eftersom jag inte vill att allas julklappar blir förstörda.


Kommentarer
Från: sandra

ryser till när jag läser; julklappar.. fatta snart är de jul igen - åhh gu va jag längtrar!!!!

2010-09-08, kl 09:40:14
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Från: Malin

Åh, blir verkligen sugen på att ta en tur ut till Ullared även jag och julklappar, vad underbart att vara ute i så god tid (vilket jag personligen ALDRIG är!)

2010-09-09, kl 13:09:55
URL: http://theotott.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<