Lyckan över Jonnys teoriprov försvann snabbt

2010-09-02, kl 14:19:23 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Pratade precis med pappa igen och dom har varit hos veterinären, skulle lägga om såret på tassen som vägrar läka men dom fick snitta upp det och sy om det på nytt. Sen är det en ny penicillin kur på det. Funkar inte det så tar dom nog bort ena tån som det var tal om från början, dom pratade även om att amputera bort hela benet men där är vi eniga om att då är det bättre att låta henne somna in. Hon är för gammal för att lära sig gå utan ett ben och det vore egoistiskt av oss att låta det bli så.

Hon äter och dricker knappt längre min sötnos sen vill hon inte gå längre, jag hoppas verkligen penicillinet hjälper och att det läker. Eventuellt att dom får ta bort tån då, hon borde få va frisk tills hon blir sjuk at själva cancern. Det ska inte behöva sluta såhär med ett sår det är inte rättvist, jag vill bara hon ska ha det bra såhär nu det sista inte behöva må dåligt min lilla skrutta.


Kommentarer
Från: Sarah

Usch jag vet precis hur det känns! Hoppas medicinen hjälper och att hon blir bättre. Alltid jobbigt att få sår på tassarna att läka och har det varit tumörer eller liknande så är det ännu svårare. Så det är inget ovanligt. Kram på dig!

2010-09-02, kl 14:43:41
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Josefine

=(

jag typ grinar nu. jag har hund och jag skulle göra detsamma, aldrig skulle jag låta min vovve behöva leva med tre ben.



jag hoppas att hon blir frisk snart och om hon inte blir det skickar jag massor med styrka till er!

kram.

2010-09-02, kl 18:23:14
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<