Lite ändringar under dagens gång men visst blev det ganska bra ändå

2010-09-15, kl 18:13:49 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Min familj

Först blev det inget A6 eftersom skruttan sov så mycket men när hon vaknade var hon pigg och glad, ganska snabbt nere på öppna förskolan blev hon trött igen men det gick över så vi tänkte inte mer på det. Men sen hemma hos mamma efter öppna förskolan så blev hon grinig jätte trött och dessutom väldigt varm, vi fick absolut inte ta tempen på henne så jag har ingen aning om hon har feber eller inte men jag misstänker det stark!

Det blev ju inget besök hos pappa idag då eftersom det blev som det blev, men han åkte förbi mamma och sa hej iaf. Fick förresten värsta komplimangerna på öppna förskolan idag av Edla (socionom), hon tyckte jag var fin idag och speciellt i håret. Fast jag vet inte om det är någon vidare komplimang haha det kan ju betyda att jag ser ut som en jävla luffare i vanliga fall när jag kommer dit utan smink och att jag misslyckas totalt när jag fixar håret för idag borstade jag knappt igenom det efter att jag duschade och annars brukar jag sätta upp det med toffs eller diadem och lite kemikalier haha.

Fick förresten reda på hur det skulle se ut om jag och Mojje* skaffade barn ihop, resultatet ser ni här

Sorry Mojje* men jag stannar hos Jonny.

*Mojje


Kommentarer
Från: Milly - Tävlingar i bloggen

Tipsar om mina tävlingar i bloggen. Den ena kan du vinna underkläder och den andra smycken.. Kika gärna in!



Ber om ursäkt om du inte vill ha sånt här i din blogg, då får du radera den eller nått :)



Kramar

2010-09-15, kl 20:04:10
URL: http://milliez.nu
Från: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha snygging :D



sv: nej precis det där känner du bäst själv! men du tror inte det skulle ändra sig om du sätter henne på förskolan då ? då kankse hon börjar våga att ta för sig mer ?



ha en toppendag!

kram

2010-09-16, kl 12:39:47
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Från: IRis

Hejhej. Kikar in =)

2010-09-16, kl 12:54:26
URL: http://justiris.blogg.se/
Från: Lucas

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :D

2010-09-16, kl 13:18:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<