Jag vill ha

2010-09-01, kl 19:41:45 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Shopaholic

Jag vill ha
♦En cykel
♦En laptop
♦En ny mobil
♦Gips remsor för det kliar i mina skapar fingrar
♦En symaskin

Jag och Jonny vill ha
♦En ny soffa (sån som pappa har)
♦En ny stationär dator
♦En ny tv bänk innan den gamla trillar sönder
♦Färg till sovrummet
♦En hylla att ha över datorn
♦En system kamera

Ja lite bortskämd kanske jag är eftersom den gamla tvhyllan inte trillat sönder helt än, soffan vill jag byta ut för den är nedsutten och sönderklöst av den förra ägarens katter annars funkar den fint. Vår stationära dator fungerar ju så länge man inte stänger av den för då får man starta om den minst 11ggr (japp jag räknar varje gång) innan den funkar igen och kameran fungerar när den själv vill och man får pilla upp linsen själv (den är automatisk egentligen). Min mobil fungerar ju med när den själv vill men varannan dag låser den sig och det går inte ens stänga av den med knappen och blir det för kallt fungerar inte displayen.

Underbart med hela och fungerande saker...

Känner du att du har pengar som bara ligger och skräpar tillsammans med dammtussarna under soffan så lägg dom i ett kuvert och posta dom till Sara Pettersson, oxhagsgatan 12, 561 50 Huskvarna.
För visst finns det väl många rika nissar som läser min blogg och vill göra mig ännu mer bortskämd, inte? Nehe jag får väl nöja mig med det jag har då.

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Emmelist

usch nu känner jag mig dum ju! tänk om alla kunde få vinna! va! :D

2010-09-01, kl 23:00:00
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<