Iväg på kalas

2010-09-18, kl 14:20:42 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Nu har Jonny och barnen åkt iväg på kalas, det är barnens farbror som fyllt år så det ska firas. Själv ska jag lägga mig och vila en stund eftersom jag ska jobba ikväll, men jag gjorde trollungen redo för kalas innan dom åkte iaf. Hon fick ha på sig min gamla klänning som min farmor sydde till mig när jag var liten, tycker den är så otroligt söt så den passar perfekt till kalas.

Jadie har på sig samma kläder som igår, det är fördelen med drägel lappar man kan byta dom men kläderna går att ha en dag till. Arabelle fick ha på sig ett halsband och ett armband med, och armbandet var hennes idé, hon pekar på armen och säger kocka (klocka) sen spelar det ingen roll vad hon får bara det är något att ha på armen så blir hon så stolt och pekar på sin "klocka" hela dagarna

Nehe om jag skulle svabba golvet innan jag lägger mig, skönt att slippa göra det sen istället. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Från: Honi

Awww sötnosen! :)

2010-09-18, kl 14:53:14
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<