Idag sover jag hemma

2010-09-12, kl 10:10:48 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Idag blir det tyst och lugnt här hemma, Arabelle har precis åkt med mamma ut till mormor idag och Jadie ska följa med Jonnys mamma på marknad. Kommer sova så himla gott när det är tyst och lugnt här och förhoppningsvis sover Jadie gott inatt med när hon varit ute på äventyr, får nästan dåligt samvete när jag går till jobbet eftersom jag vet att Jonny har det så jobbigt med henne på nätterna.

Ska nog plugga lite idag med när man ändå får chansen att göra det ostört, gjorde klart några uppgifter hos mamma i morse och sen har jag lite att göra till nästa vecka då jag ska validera två kurser. Funderar på om det är nått annat som behöver göras nu när man ändå kan, nått kommer jag säkert på. Men nu ska jag sova lite så jag orkar med en natt till, ha en underbar dag!

Det var det här som kom i paketet i fredags, tack snälla Jenny på busmonster



Kommentarer
Från: Anonym

Han vaknar typ va 3-5 timma precis som om han tajmar in målen typ =( Jag har försökt lite med och ge honom napp men då får man springa upp 465375647632 gånger. Men de kan vara värt att pröva de igen.. Känns inte alls kul att ge han så mkt mat =( Jag fick även tips på gonattvällingen så den ska prövas nu med.. Envisa barn vi har!!!

2010-09-12, kl 19:59:31
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<