Idag skulle jag behöva ett lugnande piller eller två

2010-09-27, kl 15:24:40 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Åtminstone tror jag att jag kommer behöva det, 4500kr fattigare men en tv-bänk ett vitrinskåp och lite annan skit rikare. Men det här med att sätta ihop IKEA möbler är ju inte riktigt min grejj, det är där det kanske skulle behövas lite piller då. Först ska jag och Jonny titta klart på Case 39 som vi kollade halvvägs på igår sen ska vi börja sätta ihop hyllorna, barnen är hos sin farmor över dagen så då kan vi ju faktiskt sätta igång innan tio ikväll.

Hoppas bara vi hinner klart, brukar ju ta lite tid eftersom man hinner beta av inte bara en utan sju vansinnes attacker per IKEA projekt haha. Ska ta lite före och efter bilder med så ni får se hur det ser ut.

Det här med män förresten varför kan dom aldrig göra som man säger? Tre gånger bad jag Jonny ta med presentkortet på IKEA och sina födelsedagspengar, när vi sedan kommer fram ber jag Jonny lägga allt på samma ställe för att underlätta för mig när jag ska betala. Har han med sig pengarna och det då? Nej, så nu ligger presentkortet så fint här på bänken och vi har köpt det vi ska på IKEA. Men men, nått annat hittar man ju alltid där någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<