Idag får jag inte snaza...

2010-09-13, kl 08:10:30 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Idag kan jag inte lägga mig för jag ska med syster ut på äventyr om bara några timmar, får väl vila lite ikväll eller så. Har ingen direkt lust att vara vaken hela dagen och knappt kunna tänka, aja får se hur det blir när jag kommer hem. Nu ska jag iaf knåpa ihop en liten tävling som kommer senare under dagen, spännande va? Men medans ni väntar så kan ni ju spana in dom tävlingarna som redan är igång, tycker det är lite dåligt med deltagare just nu. Aja kolla in dom här!


Kommentarer
Från: Madelene & Vincent

Är det jobbigt med barn så tätt, eller ser du mest fördelar med det? Är lite nyfiken :)

2010-09-13, kl 08:55:25
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Från: Lennart Pettersson

Aja? Är det ett ord som Svenska Akademien bör känna till? Vad betyder det?

2010-09-13, kl 20:56:21
URL: http://absolutlennart.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<