Effektivitet

2010-09-10, kl 09:41:38 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Effektivitet mina vänner det är det rätta ordet, idag har jag hunnit med att komma hem från jobbet käka lite frukost, åkt till skolan och lämnat in två uppgifter. Klämde in ett handledarsamtal på skolan med och fick mycket sagt där och känner mig helt plötsligt väldigt lugn över skolan igen som jag stressat upp mig över dom senaste dagarna. Hem igen samtal med chefen över telefon, frukost till minstingen. En ny tävling ligger uppe svarat på lite mejl och nu har jag tänkt hoppa i säng så jag får lite gjort i eftermiddag.

 Supermom's back on track!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<