Den största nackdelen med att sitta hemma och tänka på Sandy är att jag shoppar för att tänka på annat

2010-09-03, kl 15:39:27 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Shopaholic

Det har liksom blivit så för att tänka på annat, nej men oj nu klickade jag visst hem en sån. Titta där jag hade visst ett presentkort på femtio konor som går ut om ett par dagar då köper vi en sån. Sen kikar jag runt lite och hoppsan där klickade jag hem en sån med. Min lilla shopaholic kikar fram när jag inte mår bra helt enkelt, lite har jag ändå kunnat hålla mig eftersom det ska handlas julklappar i ullared på tisdag. Sen har jag bokat in en tid med Emlissen med för att diskutera en tatuering så det kommer ju kosta sen med, skönt att det blir en bra lön denna månaden med för dom pengarna ska sparas.  Nästa månad ser ju inte så ljus ut eftersom jag redan varit sjuk fyra dagar, det blir fan nästan fyra tusen. Usch säger jag bara, skönt att det bli jobb ikväll iaf. Bara hostan kvar nu och då tänker jag ta mig fan gå dit, har inte råd att va hemma för lite hosta.

Nehe göra någon nytta innan barnen kommer hem kanske? Ja det låter bra så får det bli.
Veckans blogg


Kommentarer
Från: Emmelist

mm samma här. ska nog köpa en och använda rabattkoden mina läsare fått. hehehe

2010-09-03, kl 16:26:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: Anna

Usch, lider verkligen med dig! Hundarna blir familjemedlemmar och det värsta som finns är när de små liven inte mår bra och man inte kan göra det bättre:/

2010-09-03, kl 16:58:27
URL: http://stallion.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<