Då har man röstat

2010-09-19, kl 17:43:54 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jaha då har man röstat för första gången i sitt liv, det var ju inget märkvärdigt direkt men det känns så skönt att man har ett val iaf. Dom som inte röstar ska fan inte komma och klaga sen för dom har inte gjort sitt ändå, hoppas bara det blir som man vill nu.

Nu har precis barnen kommit hem så jag ska umgås med dom en stund, trycka i mig lite alvedon med så kanske svullnaden lägger sig lite innan jobbet. Har var i hela munnen nu med, inte så smaskigt precis sen biter jag mig i kinden så fort jag pratar och stänger munnen och det är inte precis skönt det heller. Det la sig lite medans jag sov iaf så jag hoppas det inte hinner svullna upp allt för mycket innan jobbet, det kan hålla sig som det är nu bara det inte blir värre.


Kommentarer
Från: Plutten

Och jag har fått röstat för andra gången i mitt liv :D



Hoppas förresten att allt är bra med dej:)



Kram

2010-09-19, kl 18:00:08
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: Plutten

Svar; tråkigt att höra:( Hoppas att det snart vänder för dej! För det är du värd!



Här är det hyfsat bra. Lite bakslag här med...men känns som att det bara är att stå ut. Orkar inte gräva ner mej allt för mycket i onödan:S

2010-09-19, kl 18:23:05
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<