Vilken tur att man inte har minne som en guldfisk, eller vänta nu vad var det jag inte hade?

2010-10-28, kl 07:42:41 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Hade tänkt renskriva lite skoluppgifter på jobbet inatt, men det gick inge vidare bra med det. Hade ju självklart glömt blocket med alla uppgifter i hemma, tog upp det ur väskan för bara några sekunder för att kolla att jag packat ner rätt. Visst hade jag det men jag glömde ju givetvis lägga tillbaka det igen.

Förövrigt så funderar jag på att spola ner mina p-piller i toaletten, är förbannat trött på att ha konstant mens och mensvärk. Eller inte konstant då men nästan iaf, intresseklubben antecknar Sara har mensvärk...

Lika bra att hoppa i säng innan jag börjar svamla om massa andra helt ointressanta saker.


Ungefär såhär vacker känner jag mig nu, uppsvälld och sunkig som jag är.


Kommentarer
Från: Anonym

Du kanske kan testa något annat preventivmedel?

2010-10-28, kl 07:51:31
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Jenniien

Svar: Nej, såklart inte men jag menade bara att de blev bestämt efter det programmet trycktes! Men de har informerat om detta under fikat, kanske hörde ni inte eller så hade ni gått, för ni var där den dagen jag fick veta det iaf=) Jaja, ni fick ju reda på det innan ni åkte iaf=)



2010-10-28, kl 08:46:01
URL: http://jennietarkka.blogg.se/
Från: dark barbie mum

SV: du var då snabb med juklappar hi hi

snabbare än vad jag e.. då slipper jag känna mig knäpp för jag köper dom ca 2 månader innan jul

hi hi

2010-10-28, kl 11:12:19
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<