Trollungarna växer så det knakar

2010-10-10, kl 16:08:46 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Arabelle har idag kommit på hur man öpnar dörrar och Jonny har hämtat henne utomhus, så nu jävlar får vi inte glömma bort att låsa efter oss när vi kommit in. Funderar på hur jag ska göra när jag jobbat, hon kommer ju säkert börja öppna sovrumsdörren med snart eftersom hon vet att jag ligger där inne. Vissa dagar är hon så söt då står hon och knackar på dörren och ropar mamma, jag tycker inte det är sött för stunden när jag faktiskt behöver sova men nu tycker jag det är svingulligt. Hon springer även runt och säger mjau när vi frågar om katt och vack vack om vi frågar hur en anka låter haha.

Jadie kan ju manövrera sin gåstol precis vart hon vill att den ska, men det är ju inte alltid hon springer runt i den. Hon stod faktiskt helt utan stöd för någon dag sen, det var ju inte länge precis men en stund iaf. Det här med att stå med stöd är inget för henne det är bara ännu en sak man kan tugga på ungefär. Påtal om det så slog det mig precis att jag nog glömt att berätta att mini trollet har fått två hela tänder nu och dom använder hon för fullt.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<