This is some good shit

2010-10-31, kl 10:00:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Ja dethär med tidsinställda inlägg det är bra skit det, då behöver det ju inte vara precis dött här i bloggen fast jag ligger och sover. För det är faktiskt precis vad jag gör nu, hoppas jag iaf. Borde inte vara vaken än eller redan för den delen, vill bara önska er en underbar dag lite sådär utan anledning. Bara för att jag tycker om er.

Jag tror att dethär var någon gång under Jadies kolik period, somnade som en stock så fort hon gjorde det. Anledningen till att jag ser så sur ut är att jag ligger i vardagsrummet och Arabelles roligaste syssla den dagen var att klättra på mamma sin.


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till skrutten Robin

HEHE vilken rolig bild :) Fast det var nog inte så roligt då...

2010-10-31, kl 10:31:40
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<