Snart kommer den

2010-10-10, kl 16:34:51 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Varje jävla år visas Indiana Jones filmerna och varje jävla år ligger jag hemma med nästan 40 graders feber och har inget annat att titta på än skit filmerna, ikväll är första filmen så jag inväntar febern just nu. Jag skulle bli sjukt chockad om febern inte kommer tillsammans med filmen men samtidigt lycklig som få om jag slipper den. Jag ska ju jobba i morgon och lämna in lite mer skolarbeten så det passar sig inte just nu, vi får väl se hur det blir. Alvedon och ipren finns i medicinskåpet om det skulle bli som det brukar.

Jag skyller allt på Indiana Jones den jäveln!


Kommentarer
Från: Emmelist

hoppas du itne får feber nu da :D

2010-10-10, kl 16:59:59
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<