Nu är jag lite trötter

2010-10-07, kl 07:27:03 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Snart är det sängdags men först ville jag bara låta er veta att jag lever, funderar fortfarande på vart det där mms:et tog vägen igår eftersom det aldrig kom fram hit men det hjälps ju inte mycket nu. Blir jobb inatt igen och det känns så skönt, en natt mindre att oroa sig över lönen på. Nehe plocka lite en rök på det och sen sängen, senare idag ska jag visa er barnens nya favorit plagg, eller mina nya favorit plagg på barnen kanske jag skulle säga.


Kommentarer
Från: Carolina

Sv: Tack så mycket!



Sov gott! kram

2010-10-07, kl 08:12:47
URL: http://carolina1979.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<