Ni kan lämna tillbaka dom på måndag

2010-10-22, kl 18:56:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Någon som vill ha en trotsig huligan och en skrikande ångvält? Ni kan lämna tillbaka dom på måndag då borde min huvudvärk ha gått över, jag blir gaaaaalen.

Arabelle hade ju en period då hon skulle stå upp i soffan men den gick över... trodde vi ja. Idag har hon inte gjort annat än sprungit  soffan, slängt saker i golvet, skrikigt och tryckt på varenda knapp som finns i hemmet.

Jadie hon kommer som en ångvält med sin gåstol, kör sönder både fötter och möbler. Med sin gåstol förresten, Hulken/ångvälten tar tag i bordet och flyttar det dit hon vill när hon sitter på golvet. Sen kryper (jag menar hasar) hon sig en bit och flyttar det igen. Även hon pillar på allt hon inte får och det verkar som hon precis upptäckt att hon kan skrika fast det är det enda hon gör 80% av dagarna, fast det värsta är nog att Arabelle tar efter henne. Det ska va så att småsyskon lär sig av äldre syskon men inte hemma hos oss, Jadie hon lär minsan Arabelle hur man skriker och hon har lärt henne väl måste jag säga.

Som sagt om någon vill ha dom är det bara att komma och hämta dom, senast måndag vill jag ha tillbaka dom och tidigast i morgon. Det låter skitbra, livet som förälder är inte alltid som att vandra omkring på rosa moln...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<