Jag kan inte förstå varför man inte sköter sitt jobb

2010-10-31, kl 17:00:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Förra veckan var en tvättmaskin och en torktumlare sönder, det sitter lappar om att folk har ringt men inget har hänt. Idag är ännu en tvättmaskin sönder så jag kommer inte hinna tvätta klart, det är ju inte direkt första gången vaktmästarn inte sköter sitt jobb. Vad det än är så säger han att det inte är hans jobb, han lallar runt och får betalt för ingenting. För att citera honom när det gäller alla fel i vår lägenhet: det finns en jag en till jag en snickare och någon annan, inte jag! Nehe men vad fan är ditt jobb då undrar jag? Du gör inte ett jävla skit lik förbannat får du behålla ditt jobb. Blir så jävla förbannad över sånt här så jag går under snart.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<