Jag har en stor jävla klump i magen och är skit nervös

2010-10-12, kl 07:53:36 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Jag ska precis gå och lägga på ett brev, ett väldigt specielt brev. Jag ska söka ett jobb, ett jobb som jag tror att jag faktiskt har en chans att få men ändå inte. Det är också ett jobb jag vill ha så otroligt mycket att jag skulle kunna dö en smula, samtidigt som jag inte vill lämna mina älskade arbetskamrater på Kavlagården så måste jag tänka realistiskt att jag faktiskt inte kan få en fast tjänst där. Inte just nu iaf, jag vill ha jobbet så mycket att jag kommer börja gråta om jag inte får det. Men får jag jobbet kommer jag börja gråta för att jag kommer lämna Kavla, usch jag har en stor jävla klump i magen och är skit nervös. Tänk om jag får det, tänk om jag inte får det.

Fast jag inte uppfyllde alla kriterier för att få det till hundra procent så tror jag att jag har en god chans.

Jag vill ju ha det! Kavla trolla fram en natt tjänst till mig nu så försvinner klumpen, då blir det skit bra. OM det ändå vore så enkelt... Håll tummarna för mig nu.

Vet inte varför men jag tycker om mig på denna bilden, den andra tjejens ansikte är blurrat av den enkla anledningen att jag inte frågat henne om lov att lägga upp bilden.
bloglovin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<