Jag är så otroligt rolig när jag inte sover

2010-10-13, kl 01:21:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Det tog ett tag innan jag kunde lägga mig i morse, var uppe lite mer än ett dygn men som tvåbarnsmamma orkar man inte det längre. Jag blir helt hyper när jag är övertrött, pappa beskrev det bra när jag pratade med honom i morse.

Jag: Nu måste vi sluta prata så jag kan sova bla bla bla bla...
Pappa: Sova? Det låter som du går på speed...

Ja precis sån är jag, pratar helt osammanhängande och helst så snabbt att ingen hinner höra vad jag ens säger och skrattar helt hysteriskt åt ALLT! Jag är super speedad helt enkelt.

bloglovin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<