Jag är otroligt besviken och en gnutta förbannad

2010-10-13, kl 02:33:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Plugghäst

Jag var ju i skolan i morse och såg att dom rättat min Vård och omsorgskurs, dom hade mage att bara sätta VG+ på den kursen. Men skam den som ger sig! Besviken som en ledsen lite hundvalp och förbannad som ett ånglok tågade jag upp till mina lärare och sa att jag SKA HA ett MVG, dom hade till och med skrivit MVG först men sen suddat ut det (inte tillräckligt bra eftersom jag upptäckte det). Jag argumenterade för min sak och talade om att jag är ingen tankeläsare som vet exakt vilka ord som ni vill att jag skriva, jag hade med allt som behövdes och lite till men inte i deras fina ord. Va fan spelar det för roll vilket ord man använder när det ändå betyder exakt samma sak?

Iaf så tyckte min ena lärare att det är självklart jag ska ha MVG medans den andra tjurade lite och tyckte VG+ fortfarande, vi löste det simpelt. Jag har en vecka på mig att komplettera med deras fina ord istället för mina sen har jag ett MVG om dom är nöjda. Så mina vänner på Onsdag nästa vecka har jag MVG i en 200 Poängskurs den ni!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<