Idag ska Jonny köra mig till jobbet

2010-10-15, kl 19:17:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Det ska bli spännande och se om jag kommer fram levande haha, nej nu skojjar jag bara men jag har faktiskt aldrig åkt med Jonny innan så det ska bli roligt. Ska snart ge oss iväg så vi hinner köpa nått att äta tills inatt med.

I morgon kommer bli en jobbig dag eftersom Jonny åker vid halv ett i morgon för att hämta en vän i Göteborg, tänkte nog itne riktigt klart när vi svarade ja på den frågan. Hade det varit en vanlig vecka hade det inte gjort något men när man jobbar varannan natt så blir det värre, aja det är bara att ta sig i kragen och gå upp när han åker i morgon.

Dethär måste varit 03 eller nått sånt, gammal som gatan är bilden iaf


Kommentarer
Från: ellen!

Ja eller hur! ^^ Tack för att du är på min sida, haha ^^

2010-10-15, kl 19:25:48
URL: http://ellensw.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<