Fy fasen vilken tur att det blev hemmakväll istället

2010-10-24, kl 09:19:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jag hade så himla rätt, somnade redan vid halv nio på soffan igår (45 minuter innan bion började!). Det var helt klart rätt val att hyra filmer istället, idag vaknade jag ännu en gång vid sex på morgonen. Hur rolig är den när man är barnledig då, det positiva är att jag har städat nästan hela lägenheten nu så Jonny slipper det när han behagar gå upp.

En stor kopp the och Dr Phil har jag hunnit med också, vet inte varför jag började titta för jag hatar Dr Phil men idag kunde jag inte sluta. Tänk om jag börjar gilla det? :O

My best friends when its cold


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<