Filman började för 38 minuter sen och än så länge har jag klarat mig

2010-10-10, kl 20:40:31 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Känns gött men jag får väl inte ta ut segern i förskott, Indiana Jones kanske vinner igen det är ju ändå bara första filmen ikväll.

Nu har vi precis kommit in efter en timmes promenad med bästa Sandra, skönt att komma ut lite även om vi inte gick hela rundan som Sandra brukar gå (Jag orkar inte det haha). Nu blir det lite kvällsmat, stoppa barnen i säng och sen movietime ikväll igen.


Kommentarer
Från: Anna Vid

Hejsan!

Jag undrar bara hur de går med min vinst från Pled.net, har inte fått nåt mer mail , o ingen mer info :S

Mvh// Anna Vid

2010-10-10, kl 23:29:45
URL: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/
Från: Alina

Hoppas du haft en nice helg! =) Godnatt!

2010-10-11, kl 01:00:13
URL: http://alinah.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<